اولویت های پژوهش در آموزش پزشکی دانشکده علوم توانبخشی
  
  - میزان تطابق کوریکولوم آموزشی با اهداف آموزشی گروه اموزشی، آموزش مبتنی بر جامعه و استاندارد های بین المللی
  - به کارگیری رویکرد های کار تیمی در گروه های آموزشی دانشکده
  - کارایی و استفاده از روش های نوین آموزش و ارزشیابی بالینی دانشجویان مانند صلاحیت حرفه ای آموزش مبتنی بر شواهد، روش ها و رویکرد های نوین یاددهی، یادگیری مداخلات مراجع محور همانند شاخص های اخلاقی و ...
  - شلیستگی و صلاحیت دانش آموختگان بر اساس نیاز مبتنی بر جامعه مانند صلاحیت حرفه ای آموزش مبتنی بر شواهد، روش ها و رویکرد های نوین یاددهی، یادگیری مداخلات مراجع محور همانند شاخص های اخلاقی و ...
  - ارتقا نظام استاد مشاور در دانشکده
  - راهکارهای فناوری اطلاعات در آموزش پزشکی